VM GALA

I lördags var det sån fin dag ute och ingen blir gladare än mig, älskar att våren börjar komma och solen och värmen 😍
Jag och E åkte ner på stan och fika lite på jambo, sedan gick vi runt lite på stan och jag köpte ett par randiga lite pösiga byxor från gina, älskar dom!! 

Sen åkte vi hem och Niklas och Kristian kom över på en fika, sen börja jag göra mig lite ordning för kvällen, då jag skulle iväg på VM galan! Julle allstars hade en gala som bestod av musik dans och massa god mat! Hade en riktigt bra kväll, vid 11 tiden stod jag i garderoben med Elin och jobba där till kl 1, sedan gick jag vidare in på Hogges för att träffa Elias, Hanna och Rickard 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0