just nu

Har jag tänt ljus överallt sitter i soffan och bloggar, äter vindruvor och njuter!
Idag har jag varit hemma hos mamma och vi har bakat olika bullar till min systers son namngivning som är nästa helg! Sandra, Viggo och Erik kommer redan på lördag natt(!!) Som jag längtar efter min syster nu, och självklart min goplutt som har blivit så stor nu! Kryper omkring överallt och reser sig även upp och går när han håller i saker! Jag har även städat hela lägenheten idag, känns så skönt att ha det ny städat! 

Imorgon är det midsommar, jag och E har änså länge ingen plan inför morgondagen. Men nånting blir det väl säkert! Har handlat kött idag som jag har tänkt att vi ska grilla imorgon. Göra nån god sallad med fetaost osv! och så hoppas jag på ett trevligt sällskap! 


 
 

Kommentarer
Postat av: Molly Fredin

Åh så mysigt det ser ut! Glad midsommar:)

Svar: Tack☺ Glad midsommar!
Emma Törnblom

2015-06-19 @ 11:16:59
URL: http://sweetmoment.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0