Födelsedagsfirande

I fredags fyllde Elias 23 år plus att det var studenten! Så dagen började med att vi klev upp åt frukost i solen, sedan åkte vi vidare till Maxi för att köpa en tårta. Sen var det bara att åka hem dirket göra sig klar för att gå ner på stan och se på studenttåget. Saknar min student, det var så kul och verkligen ett minne för livet! Så jag hoppas ni studenter NJÖT så in i bomben!! Sen under dagen kom det främmande ända till kvällen då det var dags att äta middag, så vi gick och åt pizza och gick sedan hem för att börja förfesta! Kvällen vart väl inte så lyckad (iallafall inte för mig) jag fick så ont i magen tråkigt nog. Så gick inte så bra att festa för mig. Men de andra festa och så gick vi ut lite försent så vi kom inte in på hogges (då alla studenter var där inne) så vi fick gå på olearys och där var inte ens dansgolvet öppet. Och det sög verkligen, så vi satt vid ett bord och drack lite drinkar och vänta ut tiden typ. Menmen, bästa sällskapet ändå så ska inte klaga <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0