Fick en blomma

Idag på jobbet fick jag en blomma av en familj, vart så himla glad! Det var troligen min sista dag på Edsta idag, så har kramat om alla barnen så mycket jag kan idag! Gud vad jag kommer sakna dom allihop! Jag längtar redan till hösten då jag förhoppningsvis får träffa dom igen <3 Med en tår i ögat idag när jag åkte hem är jag så otroligt glad över att jag varit på Edsta, världens bästa barn och arbetskamrater! 

Efter jobbet idag åkte jag hem till pappa och fick äta middag där, efter det tog jag med mig Jennica hem och så baka vi, det är nämligen Elias födelsedag imorgon så självklart ska det bakas! Vi bakade en silviakaka, gjorde en glutenfri, första gången jag gör en glutenfri så hoppas gästerna tycker dom är god!
Nu sitter jag i soffan, har tänt lite ljus och äter jordgubbar! Älskar jordgubbar, så somrigt och jag tycker att sommar är awesome så sommar känslorna kommer in! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0