30/6

Kom precis hem från en promenad, gick med Elias ner till hans jobb, drack lite vatten sen så fortsätte jag att gå hem till pappa för att hälsa på där, men dom var inte hemma så gick hem igen. Sitter just nu ute på balkongen och äter jordbuggar och njuter i solen. Ska snart gå in och göra en massa tonfisksallad, muuums!! 

Imorgon ska jag på introjobb, ska jobba på kullen under sommaren så ska prova på att jobba nu i tre dagar. Sen börjar jag att jobba där v.29! Så det är spännande, att prova på något nytt och jobba med äldre. Börjar kl.14 imorgon och jobbar till kvällen, första gången som jag ska jobba kväll. Är bara van med dagsjobb då jag brukar jobba på förskola. Så lite nervöst men samtidigt ska det bli kul!! 

 



Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

Spännande med nytt jobb! :)

Svar: Verkligen! Läste att du också fått nytt jobb, lycka till! :)
Emma

2015-06-30 @ 18:47:09
URL: http://carolineblombergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0