-

Här kommer jag nu skriva vad jag gjort de senaste veckorna! 

Jag har varit på härliga PW:s, här en en kväll med Nina när vi gick på hamnpromenaden en härlig sommarkväll och solen sken! (älskart)


Jag har varit på släktträff hos pappa och nina, med fam. Grund och Blid! Alltid lika kul och trevligt, ända tråkiga var att Sebastian inte var med det här året, då han var och jobba! Men det blir alltid fler gånger :) Blev inte så mycket kort, men vi bada ute kar, spela jenga spel, åt god mat och drack goda drinkar! 

 

Jag har varit nere på stan med min fina syster och hennes son Viggo, som är så underbar! Vi kika runt i olika affärer, fika och myste! Efter det gick jag hem till pappa och Nina och åt grillat som var super gott!! 
Mot kvällen gick jag och syster ut på manis och drack, sluta med att vi hamna innen på hogges med massa dans och goda drinkar! 

 

Sen har jag varit hemma hos pappa solat, lekt med Jennica, njutit av all sol tid man kan få helt enkelt! 

 
Varit till mamma på god middag, "hejdå" middag för Sandra och Erik som har åkt hem till Norge igen :( Tur som det är så kommer Sandra tillbaka om ca 3 veckor igen! <3 
 

Suttit på Manis med E och fina vänner och druckit goda drinkar! 

 
Och till det sista nu då, är att jag börjat jobba på Kullen med äldre! Går riktigt bra och försöker vänja mig så fort det bara går! Ganska mycket nytt, men tycker det är spännande och kul! 

 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0