Julafton

På julafton vaknade jag först upp hemma hos 9Mamma & Hans, åt julfrukost,  myste med viggo och kolla på kalle anka där osv tills jag åkte ut till Håcksta för att fira in jul eftermiddagen med Pappa & nina m.familj! Där år jag julmat och öppna julklappar, umgicks med mina kusiner och så hade vi ett julklappspel, riktigt roligt faktiskt och jag vann ett par super mysiga tofflor 🙆

Senare mot kvällen åkte jag in till stan igen till Elias familj och firade julen med fika, julklappar och karaoke! 
Efter det åkte jag, Elias, Sara och Niklas och Rebecka hem till S&N och umgicks där en stund innan vi åkte hem 😊

Jag har haft en toppen julafton, lite stressigt dock men jag gör ingenting annat än att älska julen ♡

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0