veckan

Hej!
Har jobbat hela veckan och det känns så skönt och bra!
I fredags åkte jag till Hanna för idol mys med henne, sov där och på morgonen där på åt vi en mumsig frukost som bestod av varm O'boy, yoghurt, juice och macka.
senare tog vi en dusch och vidare ner på stan för att kika lite!
Sen på kvällen var jag hundvakt åt Stella så vi myste ner oss i soffan med filt och massa filmer. 😍

idag vaknade jag upp på bästa sätt bredvid min älskling! ♡
Just nu är jag på födelsedags firande och senare ikväll blir det invigning av vår nya badtunna 👌
hoppas ni haft en bra vecka! för det har jag haft.
kram

lite bilder sen veckan



















Kommentarer
Postat av: sarah

fina bilder och bra blogg =)

Svar: Tack så mycket :)
Emma Törnblom

2014-10-12 @ 19:37:57
URL: http://nattstad.se/domandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0