Beställt hem balklänningen

Nu ikväll har jag och mamma suttit och kollat på min balklänning samt väska & smycken till! 
Så gjort mätningar förfullt och kollat runt på massa olika fina smycken och väskor. Nu är det äntligen klart och allt är beställt förutom skorna till studenten&balen! 

Det är så sjukt fort tiden har gått!! snart är åker jag iväg med ett gäng skönabrudar till MAGALUF (!!), sedan studenten och balen. 
Så nu måste jag verkligen bita ihop och ta tag i skolan och göra klart ALLT!  Ligger efter en hel del, så det känns lite kämpigt. Men har underbara vänner, pojkvän och familj som säkert hjälper mig♥

Här är två skor jag kollat på, vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dom sista var jättefina! :)

Svar: jag vet! :) Funderar på dom faktiskt!
Emma Törnblom

2014-03-06 @ 22:23:27
URL: http://lovisato.blogg.se
Postat av: Anonym

vilka ska du till magaluf med?! :D vad kuuul!

Svar: Några tjejer från Hudik! :)
Ja, det ska bli riktigt kul! :D
Emma Törnblom

2014-03-08 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0