tough girl

Hej, idag har jag sminkat och fixat håret på Jennica. Hon ser lite små tuff ut, haha! 
Hon sa att hon vela se ut som mig när jag sminkar mig så då vart det så. När jag var klar med henne bytte jag om och skulle iväg på dans-träning. Idag körde vi igenom dansen mest, lite nytt och det gamla som vi gjort några gånger. Tävlingen är 22 Mars och är både nervös men samt sjukt taggad och så glad! 

Nu ska jag göra mig ordning sedan ska jag kolla på något avsnitt av Gossip girl, så nattinatti :) <3

Bilder på lill-jennica 'tough girl' 
XOXO 
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Men haha, ååh söööt! :D

Svar: Ja hon är riktigt söt :D
Emma Törnblom

2014-02-03 @ 01:33:05
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0