Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och jag var med min fina kille♥ 
Fast han slutade inte först 11 på kvällen så väntade och fixade ordning här hemma tills han kom, så det blev en liten överraskning när han kom! 
Vi åt jordgubbar och doppa i chockald, geléhjärtan, tände ljus och så fick han ett fint kort osv! 
Vi hade det riktigt mysigt iallafall, och jag kan bara säga att jag älskar den killen så himla mycket! Så kunde inte fira alla hjärtans dag på ett bättre sätt! allt är bättre med honom vid min sida♥ 

 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Karlsson

Fina ni är!! trillade in här via fb :) Tycker du alla kroppar är fina oavsett storlek? Kolla då in mitt senaste inlägg OM DU VILL och lämna dina åsikter, inget är rätt eller fel! :D

Svar: Tack så mycket!
Du & oliver med :)
Emma Törnblom

2014-02-15 @ 19:43:48
URL: http://patriciakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0