lovethesun

Hejsan! 
Har nyss legat ute en stund och solat, fast idag är det inte så där super varmt tycker jag, det blåser osv. Så sola bara ansiktet och låg invriden i en filt och myste! 
Önskar sommaren kan komma NU, vill bli klar med allt skolarbete - helst nyss, vill på studentresa NU, och sedan ha studenten och gå ut skolan för sedan är det äntligen SOMMAR

bild sen i somras, give me<3


 
Hade tänkt att försöka plugga lite nu, så mycket jag orkar, men är så less på allt som har med skolan att göra så det gör inte saker lättare. Sen ikväll ska jag iväg till en sömmerska för hon ska kolla på min bal-klänning för den är sjukt stor, drygt nog.. Så hoppas hon kan fixa det. :) 
Skriver mer sen, KRAM

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Kolla gärna in på min blogg och va med i veckans blogg tävling och ha chansen att vinna en länkning till din blogg :)

2014-04-24 @ 14:31:41
URL: http://fames.se/justmecassandra
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack så mycket, vad kul att du tycker det! :) Det ska jag göra. Detsamma, kram!
Emma Törnblom

2014-04-24 @ 15:45:03
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0