Mysfredag

Hej :)
Ligger nu i sängen på jobbet, två snälla flickor har bäddat ner mig efter att jag fick ont i magen när vi åt tacos, väldigt gulliga och rara elever som tar hand om en<3 ikväll blir det mer fredagsmys för då ska jag ha Jennica, så blir väl lite film popcorn och senare idol! 

Igår efter jag sluta jobba gick jag hem till pojken min, var där tills kl 5 då han börja jobba så fick skjuts hem av broder Niklas :) 
Sen hämta dom mig mot kvällen igen så åkte vi hem till dem spela GTA och myste<3 

Får se om jag går hem dit efter jag slutat kl 1 idag sen blir det hemåt och så tror jag att jag ska plugga lite matte :) 

Skriver mer sen kramis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0