Fredagsmys!

hejhej alla läsare!
Jag har vart sjuk hela veckan och är fortfarande sjuk så har inte haft någon ork till att blogga, har även vart och jobbat hela veckan fast jag var dålig. men nu är det ÄNTLIGEN fredag och jag kan ta det lugnt och ha det mysigt.
Så det blir idol om en halv timme ca med min syster och sen kommer min pojke när han slutat jobba så då blir det ännu mer mys! Imorgon blir det troligen utgång så ska ha på mig min nya klänning som jag fick hem idag, väldigt nöjd tjej! :D Ska lägga in bilderna på datorn så ska jag lägga ut en bild eller två på klänningen sen.

Var även hos fraajs igår, kollade på idol, färgde håret på henne osv! myspys♥
Nu ska jag dunka lite musik med syster, KRAMIS!

Använder väldigt mycket teckenspråk på jobbet, kul faktiskt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0