sunshine and friday

hej alla kära läsare!
Idag vaknade jag upp med älsklingen igen, underbart!
Innan han åkte och jobba idag så hade vi en rätt busig förmiddag, han råkade även smiska till mig med en blöt handduk så att jag fått ett märke som sitter kvar, hehe.
Senare mot halv 4 åkte vi ner på stan där vi träffade Niklas. E åkte och jobba efter en liten stund så jag forsatt att gå på stan med Niklas.

När jag kom hem tog jag det lugnt bara, blev pizza till middag. mumsigt! Sedan blev till idol tittning med syster.
medans kollade jag Nelly-rean, så hittade jag lite saker som jag blev sugen på.
Hittade en as snygg julklänning som jag tänkte beställa, men när jag väl skulle till och beställa den så var den slutsåld.. that sucks!!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på 90210 sedan sova!
godnatt alla, kram E ♥

My love






Fundrar på beställa hem dessa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0