Veckan

Tänkte berätta hur veckan sett ut från lördags, & då var jag ut med mina tjejer och hade det väldigt kul fast blev lite urspårat mot slutet. 
På söndagen var jag bara hemma och tog det lugnt, pratade med Elias på Skype på natten, så somna jag. 
Sen på måndag skulle jag åka till pappa så packade ihop mina saker och åkte dit, mot kvällen låg jag och kolla på the OC. 
Dagen därpå åkte jag till Elias och vart där till på torsdag. & vi har spelat lite spel myst & myst :') 
Vi beställde hem mat, tände lite ljus och hade det mysigt med!
Igår började han att jobba så då var jag med Niklas & Alex, gick på stan och sedan gick vi på o'learys och satt där en stund. 



Nu på förmiddagen har jag kollat på ice age med Jennica både 1-2 an. Så nu tänkte jag lägga Jennica i vagnen gå ner på stan en sväng sen ikväll blir det väl idol! 
Tänkte lägga ut bilder sen i helgen senare, kram E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0