Om mig själv

Hej alla fina läsare! Tänkte göra ett inlägg där jag ska försöka beskriva vem jag är och vad jag gör på min fritid! :)

Så jag heter Emma Törnblom18 år och jag är en glad sprallig tjej.
Jag bor i en liten stad som heter Hudiksvall och jag bor hos mina föräldrar, de är skilda så bor två veckor åt gången. De båda har skaffa nya som jag trivs med väldigt bra.
Jag har två stycken systar plus en till halv syster som är lika gammal som mig. De andra två är 22 & 3 år gammal.
Jag går på skolan i Ljusdal, barn och fritid vilket är en riktigt rolig linje och passar mig väldigt bra eftersom jag älskar småbarn!

Förut gick jag i skytte, och när jag völ höll på var jag näst bäst i Sverige i min årskurs. Tyckte det var väldigt kul med skytte och att få åka iväg på tävlingar. Men fick problem med synen så kunde inte fortsätta.
Nuförtiden dasnar jag på min fritid i en förening som heter Julle United. & där finns det olika grupper, tävlingsgrupper (som är as grym) drillgrupper, och andra vanliga tränigsgrupper som inte är iväg och tävlar &som inte har lika avencerad dans. Dansen vi gör är iallafall Cheerdance, och det är sjukt kul kan jag säga er! väldigt peppande och roliga danser. La ut en video heromdagen, ni kan ju söka på Julle United så får ni kika in själva och se!

Annars på min fritid umgås jag med mina fina vänner som jag jag älskar att vara med, jag har även en underbar pojkvän som jag också älskar att vara med, hihi! Vi har hållt ihop i 3 år och 3 månader snart! Mycket kärlek till den killen♥ Jag är även också väldigt nörd framför serier, så har blandannat kollat på, one tree hill, grey's anatomy, gossip girl, The OC & Glee. Haha, inte bara en gång utan sett om det flera gånger. Men jag tycker det är rikigt skönt att bara ligga och ta det lugnt framför en serie. En till sak jag brukar göra är väl att vara ute och festa med mina brudar, även pojken ibland med. Men han jobbar som kock så han jobbar oftast sent, tråkigt nog!
Så kan jag ju också nämna igen att jag åker iväg till Magaluf i Maj med de bästa brudarna, vilket kommer bli GALET KUL! Så det är något jag längtar efter!

Hoppas ni fått en liten till omfattning om mig, KRAM!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0