Gym

Hej!
Idag fick jag lite sovmorgon eftersom jag åker med Magnus till skolan på måndagar, väldigt skönt!!
På skolan hade jag en sjuk huvudverk, men har mest bara målat och sånt idag.
Slutade vid halv 2 och då tog jag bussen till stan där jag blev uppplockad av Elias och Niklas, vi åkte till donken en sväng sedan ner på stan för jag skulle betala student-resan!! <3

Nu ikväll har jag vart och gymmat en timme, riktigt skönt faktiskt. Nånting jag ska fortsätta med, ska även försöka få med pojken lite så han får visa olika saker, även plus för honom att träna, haha!
Tänkte ta en dusch nu, och efter det bara lägga mig i sängen och kolla på OC.
Hoppas ni haft en toppen dag, KRAM!


Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg :) hoppas du mår bra! kolla gärna min blogg :) http://bilarbruden97.devote.se/

Svar: Jag mår bra, tack! Du hade också en fin blogg, hoppas du mår bra med!
Emma Törnblom

2013-11-18 @ 21:51:45
URL: http://bilarbruden97.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0