pluggar

hejhej! :)
Idag har jag bara haft en lektion typ, så dagen gick rätt fort. Just nu sitter jag och pluggar till ett prov jag ska ha imorgon, handlar om funktionsnedsättnigar, olika sjukdomar osv. Sen är det mycket mer som jag knappt vet vad det är för något(?) KNAS!
Jag måste även skriva olika lekar och beskriva olika saker till dem, så får plugga som fan ikväll. & så får jag se om jag orkar göra nånting efteråt. Skulle gärna vela träna, men måste plugga först så ska försöka skynda mig.

Imorgon efter skolan ska jag vara med Frida, var ett tag sen jag träffade henne nu. Sen efter det vet jag inte vad som händer, men iallafall. måste fortsätta plugga nu, skriver mer imorgon! KRAMIS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0