Mår sjukt illa.

Känns som jag inte förstår någonting, jag mår så dåligt, känner mig så sjukt sårad.
Jag älskar dig mer än någon annan. Skulle aldrig kunna göra något. vill ha dig tillbaka, men vet att jag inte kan. saknar allt som har med dig att göra. alla minnen, alla stunder vi haft tillsammans.
& att allt ska försvinna kan jag inte förstå. jag vill inte, du var den som gjorde mig lycklig. Du gör det fortfarande, men efter allt nu känner jag mig obetydelsefull för dig. kanske inte är sant, men allt gör ont inom mig, riktigt ont!
Sagt förlåt för det jag gjort, jag ångrar allt jag någonsin gjort mot dig. Jag älskar dig och det var aldrig meningen att såra dig.

just nu vill jag bara att allt ska vara bra, men just nu känner jag mig sårad. men vill ändå ha DIN närhet♥

Kommentarer
Postat av: Linnea Bryngelsson

Älskade vän, allting kommer bli bra till slut. Jag finns här hela tiden! Bara att höra av dig när du känner för det ♥

2013-05-13 @ 18:18:47
URL: http://bryngelssonlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0