just nu = arg

hejhej! :)
Har vart nere på stan idag och handlat ett par nya byxor och en ny topp, kan visa bild på det senare ikväll.
Just nu sitter jag och försöker plugga, men det fungerar inte som det ska. När jag ska klicka upp mitt dokument så blir det bara en massa konstiga symboler.. Så har lite små damp, för måste göra klart uppgiften tills på måndag.

Igår kväll åkte jag frida alex och kristian iväg och kollade på när Elias skulle spela fotboll, hög vann (elias lag) :)
var lite små kallt att sitta ute och kika, var så grått och tråkigt väder.
Ikväll blir jag nog bara hemma, ligga i sängen och kolla på greys anatomy ♥
Skriver mer sen, och lägger även ut bilder på kläderna jag köpt idag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0