tisdag

förlåt för dålig uppdatering, men har mått väldigt dåligt dem senste dagarna. Började med i lördags efter maten, sen blev allt bara värre på söndagen. Så har vart hemma nu från praktiken i två dagar. Men mår mycket bättre nu så ska dit imorgon igen!!
Medans jag har vart dålig har jag fått besök av Niklas, han köpte en risifrutti åt mig, för det var den ända jag fick i mig. Sen har jag velat träna, men har inte haft någon energi i kroppen, vart trött, haft väldigt ont i magen så har inte kunnat träna heller. Men nu när jag mår bättre så ska jag börja igen. Måste bara ta det lite lugnt, vill helst inte anstränga mig så hårt så jag mår dåligt igen!
Ikäll har jag kollat på Simba med Jennica och pappa, sedan legat i min säng och kollat på one tree hill och det kommer jag nog göra nu tills jag somnar. Så sov gott alla! godnatt. -
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0