skype med älskling

hejhej :)
Har nyss pratat i skype med elias i över en timme!
vi har pratat om allt möjligt, blir så glad när jag hör hans röst! det har bara gått någon dag och jag saknar honom redan. Men det är tur att skype finns så att vi kan prata med varandra :)
Ikväll har jag mest legat i sängen och kikat på one tree hill. Tänkte nu träna lite mage och rumpa, hihi.
Efter det ska jag dricka mig en god smoothie, läggga mig i sängen och kolla på ett till avsnitt av one tree hill!
Imorgon bitti ska jag nog kliva upp i tid, dricka en smoothie, ringa till en praktik plats, ut och jogga samt väntas av ett samtal från älskling! hih. blir nog en bra start på dagen. Har inga planer under dan, men till kvällen kommer kanske min goa kompis mathildaoch sover med mig en natt! får se hur dagen slutar :) bloggar mer imorgon. kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0