Maln

hejhej!
idag har jag och Mathilda legat ute på maln hela dagen, as skönt väder! Senare åkte vi ner på stan och där träffade vi Frida, Så vi gick runt och jag köpte en ny klänning! 
Sen åt jag och min syster på amandas och det var väldigt gott, men så blev jag sugen på Hasses munkar, så träffade på Frida så vi gick på hudikkalaset och kolla runt lite, & åt munk! :)
Nu snart kommer Mathilda och hämtar mig och så ska jag åka hem till henne och sova inatt, myspys♥

Nu är det nära till bröllopet och efter det så åker jag till Norge, hihih!! längtar
Blir i Norge i 8 dagar, så jag hoppas verkligen på bra väder nu när jag kommer dit!

Bilder sen maln med mathilda

Nya klänningen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0