kladdkakemuffins

hejhej :)
Idag har jag bakat väldigt goda kladdkakemuffinsar! ♥  Sedan har jag städat hela huset.
Har nyss kommit till pappa och ska vara här i två veckor.

Lite bilder från förra veckan, åkt lite moppe med syster och vart på grillparty med henne också!
Imorgon ska jag gå ner på stan för att testa ett par skor, kolla storklek osv, sedan ska jag beställa hem ett par.
Nu ska jag leka lite med Jennica, sen så blir det till att kika på Glee!

Muffinsarna


Bilder från förra veckan
Skorna som jag ska beställa hem♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Från vart tänker du beställa skorna? Och vilken storlek har du? :)

Svar: beställde aldrig dom, utan köpte ett par andra nike! :)
Emma Törnblom

2013-07-14 @ 22:54:19
URL: http://elingregersaletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0