Min vecka

Hej och förlåt för en dålig uppdatering igen!
Men har ingen aning om vad jag ska skriva?
Så snälla ge mig förslag!!!

Iallafall, min vecka har väl mest sett ut så att jag vart och sovit hemma hos pojken sen i onsdags, vi var ensam hemma där så hade det väldigt mysigt!
I fredags kollade jag på idol hemma och spela kort med familjen medans Elias var och jobba. Sedan gick jag på en promenad ner på stan för att möta honom. 
Lördag så var jag ut med min syster på o'learys! Träffade även Linnna där, blev så överraskad och förvånad! Har inte träffat henne på några år, så det var väldigt kul att få träffa henne igen<3
Elias skulle komma på natten efter att han slutat så låg vaken och väntade. Men det blev att jag fick jobba fram till 06.15 typ så han kom rätt sent. Menmen, sov ut dagen efter och kollade på film och myste<3




Magnus på efterfest, mumsar hamburgare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0