Kärleken

Den kan vara riktigt svårt ibland, för det mesta är det helt underbart, har så roligt, mysigt, oh man njuter varenda sekund med den man älskar. Så är det åtminstone för mig!

Sen kommer det även svåra perioder, det gör det för alla. Men det här med tillit är nog värst, man får helt enkelt försöka det bästa man kan för att få tillbaka det. Om man verkligen älskar en så fungerar det. Kanske inte det lättaste och går fort, låt det ta sin tid men inte allt för lång tid..

Jag älskar kärleken, jag älskar min pojkvän så himla mycket!
Vi har våra problem, liksom alla andra.
Men jag älskar aldrig honom mindre pga våra problem. Lös dom istället! <3

Gammal bild, firade 1 år tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0