hair color

Funderar på färga håret brunt faktiskt, har alltid vart blond så skulle vela testa på något nytt.
Om det inte ser bra ut så får jag väl göra blonda slingor i sedan, så ser det nog bra ut! :)
Så om jag ska göra det så blir det imorgon, så ni får väl se om det dyker upp någon bild där jag har brunt hår.

Min dag idag är att jag mumsat på jambo med älskling, sedan hämta vi Rickard och kolla efter julklappar!
Nu ska jag göra mig ordning sedan lägga mig och kolla på One tree hill. GODNATT!
Kram<3
 

Kommentarer
Postat av: En plats i solen


Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

2013-12-18 @ 22:51:42
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0