It's getting harder

Saknar min pojke nu så det knakar.. Det är bara EN vecka kvar nu det är inte så långt. men det känns som det är en evighet sen han åkte just nu, längtar bara efter honom mer & mer nu och därför blir det svårare.

Skolan börjar imorgon igen, har inte vart på skolan på 5 veckor. Ligger efter lite så gäller att jobba igen allt nu, min syster har även mitt busskort till skolan, så hon får skicka hem det på posten.. Men får tagga till en veckas skola nu, sedan är det helg och har planer med Mathlida <3 sen på söndag morgon kommer ÄNTLIGEN min älskling hem!!

Idag har jag tränat magen, mest nedre delen av magen. Eller rättare sagt försökt. Så ska börja göra den övningen ca 4 gånger i veckan, så får jag se om det blir någon förändring :) så hoppas på det!
Nu är jag ny duschad, och kollat på Maria Wern. Så nu är den sängen som väntar och ett avsnitt av one tree hill.
godnatt alla! kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0