Den otroliga vandringen

Hej! Idag har jag jag vart på stan nästan hela dagen, hittade lite kläder som jag lägger upp kort på imorgon :)
Var även och bowla senare med frida och syster. Kom inte sist som tur va, haha!

Nyss har jag & syster kollat på den otroliga vandringen 2, kollade på 1an igår. Älskar att kolla på gamla barn filmer.

Har även pratat med älskling idag, ber honom att kika efter kläder och skor, eftersom det är mycket billigare i Turkiet än här!! Äntligen är det bara ca 1 vecka kvar tills han kommer hem. Jag saknar min pojke väldigt mycket, ska pussa & krama om honom så mycket när han kommer hem! <3
Nu ska jag ta en macka sedan lägga mig & kolla på ett avsnitt one tree hill. Så sov gott alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0