Torsdag

Idag har skolan vart som vanligt, fått reda på vad vi fått för betyg och sånt!
Idag är det en underbar dag, för idag firar jag är min älskling 1 år och 8 månader!
Han är den bästa personen i mitt liv och jag älskar han mest av allt!
Det är så att det pirrar i magen när jag träffar honom!
Jag är så lycklig som får ha just han, & känna att han bara är min <3
två gamla bilder, en bild i början av vårt förhållande, & jag vågade inte visa mig själv, men älskling han är bara mysig och den mest underbaraste!!<3<3<3

Ska nog gå och köpa jordgubbar och smälta choklad och mysa med älskling senare!!:')


Kommentarer
Postat av: jullan

Ni är så fina tillsammans!



Längtar tills vi ses idag, älskar dig gumman!

<3 <3

2012-05-15 @ 10:54:31
URL: http://jemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0