Solig och blåsig dag

Elias sitter vid sin snuskiga dator och kollar på lol, ska försöka få bort honom där i från och gå upp och äta någonting, och sedan försöka få ut honom på en liten promenad! ;)
Mitt huvud värker som vanligt, inte alls nå kul...
I fredags var jag med Denice och Melina, det var väldigt mysigt och trevligt. :)
Den här bilden är från när jag och Elias firade ett år, jag är så glad att jag har honom. För när jag är med honom så känns allt bra, visst alla små tjafsar ibland, även jag och Elias. Men jag älskar honom ändå, och det kommer jag alltid att göra!! För han är den bästa pojkvännen för mig jag älskar min Elias sjukt sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0