seg dag

Idag har det var den segaste dagen på alla skoldagar!!
gick till halv 4 men det kändes som 7.. Plus att jag har haft ont i huvudet hela dagen.
Nu ska jag äta god mat och bli på bättre humör, sen ska jag duscha och dra iväg till älsklingen! ;)
Imorgon har jag engelska prov som kommer att gå skit känns det som, suuck...
Något som är riktigt positivt är att nästa vecka ska jag vara med bästa julia karlsson som jag har saknat som fan, sist jag var med henne var när vi slutade nian. :/  men nu så ska det bli ändring på det, för jag saknar min gamla bästavän!<3<3


Kommentarer
Postat av: jullan

AWWWW

Gumman. man behöver inte alls akta sig i trafiken -.-



Ja jag längtar tills vi ses, saknar dig som fan!

Love you baby girl! <3<3

2012-03-23 @ 13:36:40
URL: http://jemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0